Sagas Fotoblogg

Direktlänk till inlägg 5 januari 2012

Tävling!

Av Saga - 5 januari 2012 13:44

Hej hej! Jag är med och tävlar hos Lovisa om ni vill vara med och tävla klicka HÄR. Jag tävlar om en fjärrutlösare ifrån Johan Pixel. Håller tummarna nu  

 
 
olivia-drömmen mot att bli fotograf

olivia-drömmen mot att bli fotograf

6 januari 2012 00:21

lycka till! :D

sv: hihi,åh tusen tack! Vad gla ja blir! :D
Jag redigerar i photoshop elements 8.0 :D
kramis♥

http://oliviasfotoblogg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saga - 31 januari 2012 16:52

Hej! Nu har jag bytat blogg. Jag finns nu på www.madebysaga.blogg.se <---- Länk    Jag hoppas att ni följer med mig. För det är ni som verkligen gör att bloggandet blir roligare! Ha det bäst. ...

Av Saga - 27 januari 2012 20:07


Hejsan! Nu är jag med i en till tävling här:) Jag tävlar med denna bilden:   Jag redigerade lite bilder i förrgår. Och jag fastnade helt för denna när jag gjorde den svartvit. Den blir ju lite speciell eftersom att en av världens sötaste hundar ...

Av Saga - 26 januari 2012 17:40

Hej! Jag har gjort en blogg på blogg.se nu. Men jag bloggar på denna några veckor till, tills jag har designat klart:) Jag tänkte lägga över några inlägg på den nya bloggen. T.ex fototipsen. Men som sagt jag har inte bytat än. Utan jag säger till såk...

Av Saga - 25 januari 2012 14:00


  Hej! På lördag har jag tänkt ha en liten fotografering med Isabelle. Så vi får se om det blir någon bra bild jag kan lägga upp:-) Jag tror det var idag som man fick reda på de 12 som har gått vidare i tävlingen hos Olivia. Håll tummarna! ...

Av Saga - 24 januari 2012 20:27


  Hejsan! Satt och kikade lite i arkivet. Hittade den här (gamla) bilden. När jag sov över med Heidi.förra året satt vi och redigerade mobilbilder. Men jag brukar inte kolla igenom bilderna som är från min förra mobil.. men det var rätt roligt och...

Hej! Saga heter jag. Jag älskar att fota och det gör jag med min Nikon D3100. Har ni några frågor eller bara vill säga något snällt så är det bara att kommentera.

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards