Sagas Fotoblogg

Direktlänk till inlägg 4 december 2011

Sanningen kommer fram...

Av Saga - 4 december 2011 13:14

Hejsan! Snart blir det julskyltning. Tänkte försöka ta några foton... Tar med mig*nu kommer sanningen fram här* mobilen. Några vet det säkert. Men ja, jag tar foton med min mobil. Det är ju verkligen inte världens bästa kamera, men min digitalkamera har jag ingen överföringssladd till(okej okej, jag hittar den inte.)   Men den är inte så bra för den delen heller.

 Så jag håller på och samlar ihop till en systemkamera. Jag har ju långt ifrån den summan jag behöver... Men då kan det ju bli mitt nyårslöfte. Något positivt?   Jag var ju fast besluten vid mitt val av Nikon innan, men nu är jag inte lika säker längre. Canon är också ett rätt bra alternativ. Men vi får se.

Nu tänkte jag åka iväg. Men jag kanske lägger upp några bilder ikväll.

Hej då!





 
 
Ingen bild

Daniel

7 december 2011 21:01

Hej Hej Saga!!
Det är inte lätt att välja kamera, man får undersöka noga.
Vilken kompaktkamera har du? Jag kanske har en överföringssladd jag kan skicka ner till dig.

Mvh
Daniel

Saga

8 december 2011 15:17

Jag har en Nikon coolpix 4100 :-)

 
Ingen bild

frida

8 december 2011 18:26

saga jag vet redan att du använder mobilen men hur som hellst ha det så kul på julkryssningen och vem är daniel??

Saga

8 december 2011 19:41

Hej Frida! Tack, det ska jag ha. Ha en trevlig jul du med. Daniel är min storebror.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saga - 31 januari 2012 16:52

Hej! Nu har jag bytat blogg. Jag finns nu på www.madebysaga.blogg.se <---- Länk    Jag hoppas att ni följer med mig. För det är ni som verkligen gör att bloggandet blir roligare! Ha det bäst. ...

Av Saga - 27 januari 2012 20:07


Hejsan! Nu är jag med i en till tävling här:) Jag tävlar med denna bilden:   Jag redigerade lite bilder i förrgår. Och jag fastnade helt för denna när jag gjorde den svartvit. Den blir ju lite speciell eftersom att en av världens sötaste hundar ...

Av Saga - 26 januari 2012 17:40

Hej! Jag har gjort en blogg på blogg.se nu. Men jag bloggar på denna några veckor till, tills jag har designat klart:) Jag tänkte lägga över några inlägg på den nya bloggen. T.ex fototipsen. Men som sagt jag har inte bytat än. Utan jag säger till såk...

Av Saga - 25 januari 2012 14:00


  Hej! På lördag har jag tänkt ha en liten fotografering med Isabelle. Så vi får se om det blir någon bra bild jag kan lägga upp:-) Jag tror det var idag som man fick reda på de 12 som har gått vidare i tävlingen hos Olivia. Håll tummarna! ...

Av Saga - 24 januari 2012 20:27


  Hejsan! Satt och kikade lite i arkivet. Hittade den här (gamla) bilden. När jag sov över med Heidi.förra året satt vi och redigerade mobilbilder. Men jag brukar inte kolla igenom bilderna som är från min förra mobil.. men det var rätt roligt och...

Hej! Saga heter jag. Jag älskar att fota och det gör jag med min Nikon D3100. Har ni några frågor eller bara vill säga något snällt så är det bara att kommentera.

Sök i bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards